19 Nis 2015

İlk Resin- Reçine (100 kat vernik) Denemesi..

Merhabalar, uzun bir aradan sonra yine buralardayım. bu sefer uzun bir ara oldu vicdan azabı cektim doğrusu..

 Neyse sınavları bitirdim şükür tabi sonuçlar muamma. Yds'nin de acıklanmaması cabası. Hayır yani ben öylesine girdiğim halde sürekli kontrol edip açıklanmadığı bozgunluğuyla çarpışmaktan sıkıldıysam, çalışarak emek vererek giren insanları tahmin edemedim, Allah sabır versin. İnşallah en kısa zamanda diye temenni edelim.

 Bu kadar şeyden sonra uzun zamandır hem kafamı, hemde hobi köşemi meşgul eden şu resin (100 kat vernik) işine bir el atayım dedim. (Resin aslında reçinenin ingilizcesi fakat heryerde resin olarak da geçiyor. Fakat aldığınız ürünün üzerinde 100 kat vernik yazıyor).

 
 Cuma günü babacığım ve anneciğimle kendimizi bir yeşilliğe atmıştık bahar tadı ve 'kangal' yemek için.Adana'da olmasak da bulduk bi çaresini hasret gidermek için.
*Biz adanalılar bahçelerde tarla kenarlarında çıkan dikenli gibi görünen ama içi de o kadar güzel olan bir yabani bitkiye kangal diyoruz.

  Herneyse gittiğimizde gözlerimi alamadım bahar çiçeklerindeen. Aklımdaki resin sevdası beni ele geçirdi ve biraz topladım toprağın sevgi gösterisinden.

 Sonunda dün kısmet oldu denemek minnak çiçeklermle resini.

Öncelikle yapılışı konusunda fikir aldığım yazıyı sizinle paylaşmak isterim, duru bir ingilizceyle anlatılmış. Okumakta zorlanmayacağınızı düşünüyorum.

http://www.brit.co/resin-jewelry/?utm_source=pinterest.com

Gayet acıklayıcı bir yazı olmuş. 

Burada ne yapmanız gerektiği yazdığına göre ben ne yapmamanız gerektiğini söyleyebilirim bence.

Ben yandım siz yanmayın :D

Öncelikle ben eski makyaj malzemelerini zemin yaptım görüntüye bayıldım evet ama hata bu degil hata klasik bir kağıda yapmış olmam. Kağıt ıslanıp mahfoluyor. Zaten ıslanır demeyin eski dökümanları reçineyle koruduklarına dair bir yazı da okumuştum klasık kağıt ve reçineydi anlam veremedm:)




 İkinci hata ise kalıp olmadıgı için fimoların içine koymam oldu. Aktılar hep 





Benim karsılaştığım nir diger sorun ise beyaz olan çiçegin bile hemen sararması, sarı minik arkadaşlarımızın erimiş gibi 3 sanıyede gözlerimin önünde yaşlanmasıydı. Bu konuda bir fikriniz varsa alırım bi dal. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 Sonuç olarak ilk deneme başarısız. Daha çok araştırma yapıp yeniden denemeyi planlıyorum. 

 Bu güzellikler anı olarak kalmalı burada bence :)

Bu arada elimde bir cuff bileklik(zincirlerle ve kristallerle örüyorum) bir de keçe çanta var. umarım en kısa zamanda sizlerle paylaşabilirim.

 Önerilere açığız, yorumlarınızı bekliyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Şimdi yeni headerımı tasarlamaya devam edebilirim. 
Tabiki onu da kendim yapıyorum.

Bu mutlu baharla sevgiler:)






2 yorum:

  1. çiçekler kuru olursa sorun değil. taze yani yaşken olursa reçine çürütüyormuş. silikon buz kaplarını kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. çiçekler kuru olursa sorun değil. taze yani yaşken olursa reçine çürütüyormuş. silikon buz kaplarını kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...