26 Nis 2015

Keçe Çantama Bahar Geldii :)

Merhabalaar, okuldu dersti misafirdi derken bir hafta daha geçmiş farkına varamamışız. Bu bir haftalık arada keçe çantamı bitirmek için fırsat kolladığım doğrudur. Sonunda dün aksam bitirdim erdim huzururma. Bir de bileklik çalışması var elimde son rotuşlar, bir sonraki postta paylaşmayı umuyorum:)

 Hadi şimdi sizlere nasıl yaptığımdan bahsediyim.


 Öncelikle kafanızda renkler belirlemelisiniz. Kim için yaptığınızı ve çantadan beklentiyi düşünün. 
 Ben teyzem için yaptım ve teyzem Kahverengi sever. Fakat klasik bi çanta olmasını istemedim. Ve bahar temalı bir çanta düşündüm. Kahverengi tonları ve yeşilin harıcınde renkleri canlandırsın diye somon kullandım. Canlı fakat uyumlu olmalı seçtiğiniz renkler.

 Sonrasında çanta kalıbı ve cicek kalıbı secmelisiniz. Ben ne cok büyük ne cok küçük olmasını istedim. Çiçekleri de olabildiğince tek tip secmeye calıştım buket havasıda bir çanta istemediğim için.

İşte aşamalar. Önce çantanızı kesın ve klasik yün ip ve battaniye dikişi ile dikin. Ve işin çanta kısmını bitirin.

Sonrasında seçtiğiniz çiçek kalıbını kesiniz. Yapraklarınızı da kesin kesmeyle işimiz bitsin :)



 
 Sonrasında çiçekleri birleştirip bir yerleştirme düzeni belirleyin.

Yapıştırmadan önce bu tarz bi taslak oluşsun kafanızda. 

Ve en sonunda silikonla yapıştırın.

Bu arada ben kulpunu yaparken önce silikonla yapıstırıp sonra diktm dikişi dışarı çıkarmadan gayet sağlam oldu.

İşte benim çantam.

Eee nasıl buldunuz.
Kendisi biricik teyzem için yapıldıı. Yarın sahibesine kavuşacak.

Bir sonraki postta görüşmek üzere.
Mutlu haftalaar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...