5 May 2015

Yaz Geldi Rengarenk Bileklik Vaktii..

  Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlerle paylaşmak istediğim şey şu ara oldukça meşgul olduğum bileklikleer. 

  Bileklikler benim için yazın habercisi gibidir. Olmazsa olmaz renk cümbüşü. Hele de kum boncuklu çoklu versiyonlar. 
  
  Ben de kuş cıvıltılarını duyunca yeni bileklikler yapmak için araştırmaya koyuldum. 

  Ve buyrun araştırma. 








  Gördügünüz gibi bu yaz favorim su yeşili ve diğer mavi tonları, bide camel tonlar. Onlar Benim bebeğim :D
  Bu fotoğrafı gördüğüm an örgü makarasından vazgeçtiğim doğrudur. Malzemeden kazandım galiba :D


 Bu yukarıdaki arkadaşlar benim yararlanmayı planladığım diy projeleri.

Umarım yardımcı olabilmişimdir, sizler de sevmişsinizdir cici bileklikleri. 

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

İyi okumalaar, sevgiler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...