13 May 2015

Kum Boncuklarla Coklu Bileklikleer.

Merhaba arkadaşlar, yaz için kışla savaştığımız bir haftanın daha sonuna geldik. Hala kışlık kıyafetleri topladıgım gün çıkan fırtınanın şokundayım. Güneşi özledim bir de kafaya takmalık gözlüklerimi.


Ben böyle yaz özlemi çekerken hala renkli boncuklar alıp bileklik çeşitleri araştırdığım da bir gerçek tabi.
Rengarenk boncuklarrr beni benden alıyorlar resmen. Bilmiyorum siz de yaşıyor musunuz bu durumu.


Neyse gelelim bu günkü postumuzun konusuna. Sizler için bir araştırma yazısı hazırladım. Buyrun benimkiler. Hepsine göz diktim.


Renklere bakıın, bu işin en önemli püf noktası boncukların renkleri ve kalitesi kesinlikle.
Geriye kalan misine, kapama, papağan, hepsi buu:)


Evet arkadaşlar umarım yardımcı olabilmiş biraz fikir verebilmişimdir, sizlere mutlu günler dilerken ufaktan kaçıyorum.
Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...