14 Tem 2015

En Yeni Keçe Runner Denemesi :)

 Merhaba arkadaşlar,

 Yarım kalan işlerimi bitirdim de geldim. Sizlere gözterdiğim keçeler runner oldu boncuklar takı. Ramazanın uzun günleri ve derslerin bunaltıcılığında sıyrılmanın verdiği gözü açlık gerekli enerjıyı sağladı ve başladım çalışmaya.



 Keçelerimi kestim biçtim çok sevgili ablama bi runner çıkardım, alt yeşil plaka tek parça çiçekler üzerine monte olarak çalıştım.

 Büyük çiçeklerin yaprakları  arkasından birer üçgen çıkarılıp tek tek dikili kavislendirildi.

 Küçük küçük pıtırcıklarımsa tuhaf  papatyalar kesip katlayıp humi şeklinde dikildi, tek tek silikonla montelendi.

 İşte sonuç



E şimdi kuzenciğime runner yaparım kızları unutur muyum, unutmam. Kızlara da bileklikler yapıldı. Ben çeşit çeşit yaptım kim hangisini beğenirse artık :)

 Bu örme bilekliği gördüm ve tabiki denedim, sizce olmuş mu?
 Düz dizim kristallerle ve doğal taşlarla yapılmış bilekliğim:)
 Bu bir başka kuzenim için :D
 Yarım bir çalışma, büyük ihtimelle kolye olacak fakat nasıl bir kolye onu zaman gösterir:)
 ilk kolye denemelerimden düz dizim multi strand kolye denemesi:)
 Bu bilekliği çok gördük yine mi demeyin 5.kere yapıyorum bileğimdekiler gidiyor elden :)
 Beğeniye sunulacak:)
 Yine bir çoklu dizim kolye denemesi :)
 Doğal taşlı kristalli zincirli, pek severim karıştırmayı :)
Aileni en minik süslüsüne:)

Evet Bayram öncesi bunları yaptım dağıtcam, umarım beğenmişsinizdir.

Sizlere şimdiden musmutlu bayramlar diliyorum:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...