2 Tem 2015

Son Uğraşlar :)

   Merhabalar arkadaşlar upuzuun bir aradan sonra bugne kısmetmiş yazmak, sınavlarmış derslermiş filan baya yazamadım bir de teknik meseleler.. 
  
   Herneyse sonuç itibariyle yazımızda buluştuk.

   Bugun sizlere bahsetmek istediğim birçok konu var öncelikle boncukçuklarım, keçeler, ve yeni maceralar kumaşlar ve çizimler.

  Bilmiyorum siz de benim gibimisiniz ama ben ellerimi tutamam mutlaka uğraşlarım olmalı en boş anı bile en azından boyalar olmalı.

 Hal böyle olunca ev hobi yuvasına döndü annem isyanın eşiğinde bıktı kadıncağız.

 Bende sizlere bugün malzemelerimi paylaşıyorum. 





















 İşte benim boncuklarım, gözlerimi alamadım fotoğraf da eleyememişim :D

 Bir sürü fikirler var paylaşırım :)


  Bu keçeler de sevdiğim bir ablam için keçe runner çalışması için alındı bitmesine az kaldı ben yazı derleyinceye kadar ilerledi çalışma. 

 Bu kumaşları parçacıdan aldım, buz mavi likralı bi keten(adam öyle söyledi) ve penye kumaş 2şer metre, aklımda palazzo pants lar var sezonun bosbol pantolonları :)

Bu arada ketene ve penyeye toplam 4m ve 15 tl :)







  İşte bunlar da resimler de ilk çiziktirmeler bilemedim nasıl gidiyo ama rahatlattığı doğrudur. Bu arada resim çizmenin en en sevdiğim kısmı imza atmak galiba :)

 Eveeet işte malzemelerim ve bu doğrultuda uğraşlarım. Sizce başka neler yapabilirim fikirlere açığız :)

Uzun bir yazı oldu umarım sıkılmadınız, fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum, bugünlük bu kadar olsun mutlu akşamlaar :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...